گل آویسا

گلاب و عرقیات گیاهی اصل و طبیعی قمصر

گل آویسا

گلاب و عرقیات گیاهی اصل و طبیعی قمصر

گل آویسا

قمصر، پایتخت گل و گلاب ایران و قطب تولید گلاب و عرقیات گیاهی است. گل محمدی و جشنواره گلابگیری در فصل بهار و به ویژه اردیبهشت ماه مهم ترین شاخصه شهر قمصر کاشان است.

دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
کلمات کلیدی
پربیننده ترین مطالب

گلاب برای پوست

چهارشنبه, ۵ خرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۱۵ ق.ظ

بسیاری از افراد پیوسته سوال می‌کنند، آیا گلاب پوست را روشن می‌کند؟ در پاسخ باید گفت، بله. استفاده از گلاب به شما کمک می‌کند تا پوست بهتر و روشن تری داشته باشید. شاید به جرات بتوان گفت، مصرف گلاب بر روی پوست می‌تواند زیبایی شما را دو چندان کند.

استفاده منظم از گلاب به تدریج موجب تنگ تر شدن منافذ پوست شده و درخشندگی و طراوت آن را بیش تر می‌کند. بسته شدن منافذ از اصلی ترین عوامل بهبود سلامت پوست به حساب می‌آید. 

به طور طبیعی، پوست انسان به دلیل قرار گرفتن در معرض تابش نور خورشید، تمایل به اسیدی شدن دارد. بنابراین، برای برخورداری از پوستی سالم، لازم است سطح PH آن را کنترل کنید. مصرف منظم گلاب به شما کمک خواهد کرد تا سطح PH پوست خود را متعادل نگه دارید.

مطلب پیشنهادیراهکارهای طبیعی درمان جوش صورت

برای پاکیزه کردن آلودگی‌های سطحی پوست، به جای تونر از گلاب استفاده کنید. این عصاره گیاهی فوق العاده، درست مانند لایه ای محافظ عمل کرده و با بستن منافذ پوست از جذب آلودگی ها جلوگیری می‌کند. برای تمیز کردن پوست با گلاب و استفاده از آن به عنوان تونر، ابتدا باید آرایش خود را با کمک شیر پاک کن یا مواد شوینده صورت به خوبی تمیز کنید. سپس، با کمک چند قطعه پنبه آغشته به گلاب می‌توانید آثار و بقایای به جا مانده از شیر پاک کن را پاکیزه کنید. این کار را به مدت یک تا دو دقیقه ادامه دهید. به این ترتیب، گلاب به خوبی جذب پوست خواهد شد. انجام روزانه این کار در بهبود سلامت و کیفیت پوست موثر خواهد بود.

بدیهی است که استفاده از یک مرطوب کننده عالی برای سلامت پوست ضروری به حساب می‌آید. استفاده منظم از گلاب به عنوان تونر، می‌تواند نقش موثری در تأمین رطوبت و بهبود وضعیت پوست داشته باشد. به این ترتیب، در پاسخ به این پرسش که آیا گلاب پوست را تیره می‌کند؟ باید گفت خیر. زیرا مصرف این ماده طبیعی علاوه بر روشن کردن پوست، مشکلاتی نظیر کم آبی آن را نیز برطرف می‌کند.

برطرف کردن پف زیر چشم و سرخی پوست و در عین حال، رفع کلیه لکه‌ها و نقاط تیره موجود بر روی پوست هم از اصلی ترین مزایای استفاده از گلاب به حساب می‌آید. به این ترتیب، شما هم می‌توانید بدون استفاده از محصولات آرایشی گران قیمت و زیان آور، زیباتر و جذاب تر باشید.

در نهایت، بهتر است برای مدتی هم که شده، نکات و موارد بالا را رعایت کنید تا شاهد تاثیر گلاب بر بهبود سلامت پوست باشید. فراموش نکنید، مواد طبیعی دارای کمترین عوارض و اثرات جانبی هستند. بنابراین، مصرف این عصاره‌ها، گزینه مناسبی برای جوان سازی و درخشندگی پوست به شمار می‌رود. امروزه اغلب متخصصان و کارشناسان پوست هم بر استفاده از موادی نظیر گلاب تأکید دارند. بهتر است به صورت منظم از گلاب استفاده کنید. در این صورت، به پرسش معروف ایا گلاب پوست را روشن می‌کند؟ به تنهایی پاسخ مثبت و قطعی خواهید داد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۳/۰۵
مینوفر گل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی